Give me Give me

Vart med min lilla Maddis idag. Först var vi i Götene, tråkig marknad! Men en rolig snubbe som kom med kommentarer som jag gillade. Han vet verkligen vad man ska säga för att göra mig glad haha. Miss him already.
Efter det åkte vi till Skövde helt i onödan nästan haha, hittade ingenting där. Så fick bli Lidköping. Dääär hitta jag och Maddis ett linne som vi båda köpte, vi köpte inte samma. Eller kanske vi gjorde, delar på det. Fattiglappar och har inte råd att köpa ett var haha. Sen drog vi till lilla Sääänna. Där köpte jag ett par jeansleggings och en väldigt fin piké tröja jag vart kär i :) har på mig den nu haha. Älskar Sanna, fan vad pengar du kommer få av mig! Haha kläder <3 är lycklig idag :).
Så blir väll att hitta på något med Sääänna i helgen tror jaaag :)



Och en vecka kvar tills jag fyller år! :)



Kommentarer
Postat av: sanna

Har mer kläder som du kan komma och kolla på ;D

2010-04-10 @ 20:44:16
URL: http://sannamarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0