Marieundsabina

Då var det helg och jag har en hemmadag idag. Så gött! Käka massa godis och kladdkaka. Feeling fine haha. Hela veckan har jag vart ute till natten/morgonen. Igår kom jag hem vid 4 på morgonen, i think? Och en snubbe lärde mig hur man får ner bommarna utan att tåget åker där. Haha snacka om att jag ska göra det lilla trixet ofta. Och så blev det lite insmuggling som var en aning komplicerad. En komplicerad insmuggling, oh yeah.
Och nästa helg blir det förhoppsningsvis Ullared. En polare sa att dom spelar in där, så hoppas då fan inte att dom spelar in exakt när jag är där. Då lär folk få se en blondin skutta omkring på Ullared. Syn för livet det.


Och här sitter jag och lyssnar på E-type. Why? Haha 90-tals musik är grejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0