Out of touch

4 April 1992 föddes en liten liten mopps vid namn Madelene Leila ( eller vad fan det nu var hahaha, dont make me remind things ) Olsson haha.
Min lilla Maddis är nu en massa stor flicka. hela 18år gammal :).
Och med massa stor mena jag inte fat ass stor, or did i ? You never know.
Dit jag vill komma med hela min uppsats, och nersats och allt vad det heter är att jag INTE, NEVER EVER. Kommer att gratta dig :) det är min och brorsans grej. Vet ej om det är brorsans grej längre. Men tänker inte gratinera dig hahaha. NO FUCKING WAY!

Värsta a4 sidan om det, buy me energy dricka biiatch



M-A-O-I


Kommentarer
Postat av: Maooiii

hahahahahaha du borde gratinera mej, med ost och korv. Vore en god blandning!

sen så glömde du sabine i namnet, din lille jävel..:(



men jag vet att innerst inne vill du gratinera mej, så jag säger inte tack, eller jo, innerst inne säger jag tack :D tihihihihiih

2010-04-06 @ 20:09:27
URL: http://blowmeolivertwist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0