Så äre

Sitter i skolan just nu, ont i magen som fan. Känner mig illamående. En gång i minuten så kommer en slags isande känsla i kroppen. Känns som jag inte ätit på en vecka. Helt tom men vill ända spy. Snart är det rast så det blir det att gå ut till folket och vara social och försöka glömma illamåendet.
Efter skolan så ska jag träffa R och M i think. Funderar på om jag ska dra till stan direkt eller dra hem en snabb sväng. Vill byta jeans. Vill ha dom där nya jeansleggingsen jag köpte i lördags på Ullared. Btw så var det förjävligt på Ullared. För mycket folk, för mycket spring. Det var alldeles för mycket för lilla mig. Så nästa gång jag åker dit så ska det då fan inte vara någon bussresa och inte precis när alla fått lön.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0