3 år och 3 Månader och femtielvasekunder senare.....

3 år och 3 månader senare så har jag äntligen kommit på att jag borde förnya mitt hår lite. Har ju haft platina blont länge nu, och rosa emellanåt men det räknas inte.
Så ska bli mörkblond/ljusbrunt med blonda slingor =).
Kommer att likna syrran, härmar alltid henne haha. Blekte mitt hår för att hon blekte sitt hår i min dåvarande ålder, eller hon var nog fan äldre när hon blekte håret. Och när hon färgade håret mörkt gjorde jag detsamma, men hon ger min inspiration. Köpt hårfärg, den var inte så mörk så ska köpa en till som jag har i efter den första färgningen så att det inte blir grönaktigt i håret.

Och trött som själve fan är jag med, imorgon är det skola igen och efter det ska jag fan färga håret! Det är bestämmt, orkar inte vänta. Har jag fått för mig något ska det ske omedelbart.
Inte ett skit händer den här månaden typ, fast nästa månad är det Elmia, och Maddis och jag fyller år :) och charlie :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0