Massa hörlurar

Massa hörlurar


Suckelisucks redigt hårt!
Jessica färgade mitt hår igår, två gånger. Första gången vart bra, men den andra blev inte så bra såg ljusare ut än den första. Jo för fan kom fram till varför detta hände idag, vi glömde färgcremen. Jag är så irriterad just nu på detta fenomen som skett haha, så att ska jag färga ska det bli hos en frisör. Mycket enklarare och dom glömmer nog inte färgcremen heller som vi gjorde. Hoppas jag iallafall. Självklart skulle jag färga håret igen så jag drog till Ica och köpte Mood ljusbrun.
MMM så fint, fick ångest. Började gråta och andas skit högt när jag såg att mitt hår såg brun/grått aktigt ut. Såg ut som en gamling eller något haha. Åh! Men blekte håret idag så ser mycket bättre ut nu när jag är blond igen :) nu mår jag bra igen.


Elmia blir det nästa månad, kanske åka bil dit och bo husvagn med Fidde och Hanna så kanske jag tar med mig Madde dit med :) tvinga tvinga tvinga, ju mer folk desto roligare. Och Elmia får man fan inte misselimissa.
På fredag blir det spelning på sockerbruket, ska nog dit med MaddeliMadde :) oh yeaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0