Röda lacket

Kom nyss hem ifrån skolan känns så mycket bättre när jag tar concerta.
Går mycket bättre för mig i skolan nu. Jag är rätt misslyckad när det gäller skolan men det börjar vända. Måste bara ta mig dit ochså haha, en hel process är det att ta sig upp på morgonen. Känns som om jag fixar iordning mig i flera timmar. Tar ca 20 minuter men känns längre, förjävligt.
Har mitt snus nu så lär vara glad hela veckan lång!
Helgen var redigt nice, åkte bil typ hela helgen, träffade massa folk och råkade träffa på en snubbe jag inte träffat på 2månader! Haha men det var nice.
Ska väll försöka ta mig till Ica snart och köpa comviq kompis så jag kan keepa in touch med folk, är ju helt amish när jag inte har pengar på mobilen. Mår redigt dåligt utan pengar på mobilen, och när jag inte har snus mår jag reeeedigt kasst. Fan tänk att få välja mellan snus och mobil. Redig beslutsångest haha.
Måste bleka mitt hår snart med, får väll be någon att göra det. Hatar att bleka håret själv. Tänk vad dyrt det blir i längden att bleka håret. ca 12 gånger om året. Kostar väll än si sådär 60kr. Så går på ca 720kr om året plus hårspray ca 40kr, köper nog 6-7 om året. Ca 400kr. Pluuus allt smink. Foundation 150kr, Puder 120kr.
270kr och köper väll 10 gånger om året haha 2700kr för de. Fyfan vad dyrt.

Nu närmar sig fan Elmia, åh vad jag längtar!
Supa sig redlöst full med Fidde och Hanna!
Sen kommer min födelsedag snart med, tänkte åka till Uddevalla då och tatuera mig. Måste ta mig ett redigt snack med K om det :) åh läääängtar! Höhö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0