Who the fuck is alice

Igår var det en flummig dag med Madde, käka kladdkaka på rådhuset <3 inte inne där, utan uppe på trappen;D finaste platsen, bästa utsikten över alla haha.
Och köpte mig en fin topp som Madde var skeptisk angående till en början. Men hon följde med mig in i provrummet, och där gick det hett till. Mjau. Så köpte en blå topp med vita prickar på. Så lycklig!
Blir alltid lycklig när jag shoppat.
Madde köpte mjukisbyxor och något mer jox, dont remember haha. Ett minne blott.
Efter Madde så träffa jag Jessica och hennes nya boyfriend, vi tjötade och hade oss. Efter det kom Daniel och Filip, spänd situation. Men alltid lika kul att vara med dom! Vi drog till Fiddes place en sväng med, härliga pajkar de.
Snusigt värre typ.
Sen blev det cruisande med Jessica och hennes boyfriend halva natten lång haha.
Sååå idag blir det nog att flumma med Daniel :)

Längtar till torsdag, då får jag massa pengar! Men de flesta ska gå till fritidskort, men ändå. Massa pengar. Massa hörlurar. Blir kanske Överby då med! Oh yeah :) kläder <3
Längtar till Elmia med Fidde och Hanna, så ska kaaaanske Jessica med.



Who the fuck is Alice?
Who the fuck is Alice?
Who the fuck is Alice? 
It's Alice
It's Alice 







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0