Horrorpops

Igår fick jag köpt en riktigt fin klänning med prickar. Testade den nyss och den såg lite små stor ut så jag måste få råd av Jessica. Är den för stor eller är det jag som bara klagar ? Brukar ju oftast bara vara jag som har fel.
Men finer var den som fasen, och kostade bara 300Kr.
Tur att jag fick låna pengar av morsan annars hade jag deppat i flera veckor om jag inte fått köpt den klänningen. Jag och mina jävla kläder haha. Slängde mina svarta sletna skor med, så har likadana fast lila. Mycket fräshare. Skumt att mina skor blir så sletna fort. Det är då fan inte lätt, hatar skor. Måste ha mer ballerina skor med, för lär slita ut mina jag har på en vecka säkert.

Tidahölm cruisingen på lördag får hoppas att man åker dit, osäkert än så länge för de andra ville till Mellerud cruisingen men orkar inte åka dit. Och Lidköping cruisingen om en månad typ. Åh nu är jag redigt lycklig när cruisingarna börjat.



It's every night, the same routine
Feels like something is creeping up on me

What's that lurking behind that door
Aarrrghh!

Monsters chasing after me
I get no sleep
I'm running but no matter what
It gets me no where
Something is under my bed
Snapping at my leg

I'm frozen

I'm not freaked out, it creeps and crawls
I can not, I can not sleep with out a light


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0