Jörgen och Jörgen

Idag har man köpt sig ena fin klänning för 180Kr, riktigt fina grejer. En viss person hade en sådan så jag var bara tvungen att köpa en sån med. Haha bara för att....
Sanna och jag kollade runt i affärer och hade oss. Och se på fan att hon orkade att gå med mig till drömstan. Att sanna orkar gå är ju ett mirakel haha.
Efter lilla Sanna så var jag som vanligt med Fidde, och så träffade jag Ally efter alla dessa år. Ska köpa en neongrön/gul mössa som hon har med, för fasen.
Ja det är mö djävulskap som händer som vanligt fö fasen fö fasen blir la te att vara med lilla Ally imörrn med :) och kanske Sääänna





Uti drivor djupa ska vi spy och supa så vi är kanonfulla till nästa år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0